Monday, March 30, 2009

我pass jor 我pass jor !!!


3月29 日
星期天
历史性的一天!
当然
对大家而言
这并不是什么国家大事
不过
对于我仅有的20年人生来说
真的是天大的
因为。。
我终于都pass jor 我的bronze med!
哇!!!!!
我是 真的 真的 真的 真的 真的 真的 真的 很很很很很开心!
请容许我很白痴地于字体上表达出我的兴奋
虽然
这只是最初级的1st level
虽然
对别人而言这并没什么
虽然
比我强的人还有一大箩

我还是很开心啦

^_____^

好啦
收敛点收敛点
嘻。。
一个sem
就快过了
而bronze med的课程
也在今天的final test宣告结束

说难不难说易不易
我用了一个sem的时间
来对自己证明
其实我也一样可以
虽然
间中也有许多的低潮期
也许正因为这样
我的满足感成就感相对地倍增
更让我开心的是
整个sem以来
aided tow event
我不曾在它要求的时间(3 min 15 sec)里完成
mock test更 ' 荣获 ' 3 min 29 sec 的成绩
夸张吧?!
但今天我却只用了3 min 05 sec 一次就完成了!
只用了一次
虽然
我懂这也是我的运气

不管啦
我还是很开心 =p

很谢谢
我的instructor kar keong
让我们相信自己
只要不放弃
就一定能
nothing is impossible
and i'm possible!
试问有几个instructor
会三更半夜跑到学生房里叫他坚持不放弃呢?
当然
那学生不是我啦
他又怎可能这么强跑得进女宿舍还不上usm 头条 ==
再来就是我的team mates 咯
alex, derrick, chee keong, ilyas, michelle 还有shirlie
一直鼓励我啊支持我啊
真的没夸张的
他们真的一直都想尽办法让我做到每个events
谢谢你们噢
再来还有:
-LG seniors
-我的victim, michelle (哈)
-一直在never . ending . story drop 我 comments 的你们
等等 ><

没试过
就不会懂得极限会是去到哪里
我做到了噢
那你呢?



6 comments:

~@#RoXaS#@~ said...

身边有这么多贵人真是太好了。
好好珍惜哦~~~
看来你真的很开心哦~~
当然也替你开心咯。
不能为你做些什么,
只好来为你加油咯。
加油!!!

Shin。深夜之星 said...


我好像开心得太夸张了
当然
你也是其中贵人之一
一直给于精神支持
为我加油
真的谢谢哦
><

nicholas said...

加油哦,
相信你是可以的。
这个考试真的让你有这样大的成就感,
及开心不已。。
身为朋友也替你高兴。。

加油!!

永远支持你!!

Shin。深夜之星 said...

越来越觉得自己好夸张哦
高兴到酱~
哈哈

得收敛收敛点。。

很谢谢你哦
你给的支持
我都看到!
><

Nicholas ooi said...

Hello!!!
Since got another nicholas.

Here I need to clarify a bit. My name is Nicholas Ooi Kok Seong.

Your false la!!!! Now I lazy to do case study 5.3 and read your blog!!!

Anyway, I wish to be another Yueh Shin on swimming. Really feeling good when every time you know yourself can be improved. As your friend, I am proud of you.

Here is some quote that i just wanna share with u. It keeps remind me to keep going no matter how.

“If you're walking down the right path and you're willing to keep walking, eventually you'll make progress.”

Sometimes, I really wish to lead by example and prove to my friend that i really can do it. It always is a good feeling to inspire people. You never imagine how is the impact that you can give to people.

For instance, I really like this post because I know that I never regret to choose SWIMMING as my sport in my life time. I will keep to make progress on it as well like you!!! Thanks for your INSPIRATION.

Regards,
By Nicholas Ooi
your close friend in USM :p

Shin。深夜之星 said...

you are sooooooo welcome!yup you're right!i would never think that i could affect you that much,juxt like SWIMMING..=)

but vice versa,you too influenced me quite a lot when i'm in usm,especially in mentally.i can still rmber when i was driving you to terminal bus stop,you said you wish to have me and zwai as your '战友',frankly speaking,i was so touch of your word..really..

thx for being my friend..and do feel proud of knowing me as your friend..lol ^^