Monday, October 12, 2009

另一种幸福

发霉了
庆幸我没遗忘
我的部落格
但别担心
my story would never end =)

遗失了好多的心情记载
旅游
assignment
突发奇想
感触
开心与不开心
预料外收获 ..

这阵子
感触良多
偶然机会得知
被刺了一刀
而且好久咯
笨咧
现在才知道
我不会在意
因为我不想变成同类
心灵又长大了
这事就收在recycle bin吧
想顺便向个ji mui朋友说
你的信任,我很在乎。

在乎
其实很累人
在乎不被在乎的
更是累人
因为在乎
所以介意
最终还是遍体鳞伤
是在乎错了对象;
还是错在在乎本身,
打从一开始就不该在乎这么多?
无从考究的问题
答案
也因人而异
不想去想
做回自我
就是最幸福的事 =)

p/s:
想交待一下
有几个post
被save as draft了
至于原因嘛
不说!
呵呵。。


3 comments:

Anonymous said...

Jimui:" E?sorry ya~ r u mean me?
If yes, actually i didnt 怀疑 u anything la. Just feel not same as before already. Maybe is me too 多心~ But don't worry ya,I'm still be ur best Jimui all the time滴。 Haha! Got time don forget ask me out minum teh a, 最多 me belanja....:P
Happy Always YA!!

Isshin said...

i dont understand what happen........
sad><

Shin。深夜之星 said...

to anonymous,
lol i nothing la,
just saja think of this and mention in article lo..
but got ppl say wanna treat me is not saja say nia right? XD

to isshin,
when meet i tell u la..
don worry
hee =)